Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, kesäkuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Alaska: Viimeinen rintamama24.6.2019 19:02108 00063 0001 %5 %
2.Wheeler Dealersto27.6.2019 20:03125 00060 0001 %4 %
3.Harvinaisten eläinten jäljilläsu2.6.2019 19:04118 00057 0001 %5 %
4.Elokuva: Jarhead 2: Field Of Firela1.6.2019 21:03176 00051 0001 %3 %
5.Elokuva: Jarhead 3: The Siegesu2.6.2019 21:04147 00047 0001 %3 %
6.Elokuva: Snatch - Hävyttömätsu9.6.2019 21:00169 00045 0001 %3 %
7.Elokuva: The Gunmanto20.6.2019 21:04122 00041 0001 %4 %
8.Menneisyyden mysteeritla8.6.2019 18:0477 00038 0001 %6 %
9.Elokuva: Non-Stopto6.6.2019 21:04119 00037 0001 %3 %
10.Elokuva: Hulksu23.6.2019 21:03129 00036 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.