Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, toukokuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Railroad Alaska (Season 2) Bear Attackke29.5.2019 22:5917 00013 0000 %2 %
2.Yukon Men (Season 4) Episode 7ke1.5.2019 14:0020 0009 0000 %2 %
3.Salvage Hunters (Season 9) Episode 1pe3.5.2019 17:0017 0009 0000 %1 %
4.Salvage Hunters (Season 9) Episode 7ke8.5.2019 16:5912 0008 0000 %1 %
5.Building Off The Grid (Season 1) Georgiake1.5.2019 21:5915 0008 0000 %1 %
6.Overhaulin' (S8) John's 1969 Amc Amxla25.5.2019 09:059 0008 0000 %1 %
7.Moonshiners: Whiskey Business Underwaterpe17.5.2019 21:5915 0008 0000 %0 %
8.Gold Rush: Parker's Trail (Season 3) Letla25.5.2019 14:008 0007 0000 %1 %
9.Wheeler Dealers (Season 15b) 1985 Mazda ma20.5.2019 20:599 0007 0000 %0 %
10.Salvage Hunters (Season 11) Episode 3la4.5.2019 08:1512 0007 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.