Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, huhtikuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Alaska: Viimeinen rintamake10.4.2019 19:00138 00095 0002 %7 %
2.Elokuva: Fastersu7.4.2019 21:02193 00075 0001 %5 %
3.Wheeler Dealersti9.4.2019 20:01104 00059 0001 %3 %
4.Snooker: MM-kisatma22.4.2019 21:05266 00054 0001 %5 %
5.Kultakuumepe19.4.2019 18:00105 00047 0001 %4 %
6.Elämää Tsernobylin jälkeenla27.4.2019 19:02100 00047 0001 %4 %
7.Amerikan rajavartijat: Meksikosu7.4.2019 18:01107 00044 0001 %4 %
8.Elokuva: Crimson Peakpe12.4.2019 21:04174 00043 0001 %3 %
9.Menneisyyden mysteeritla20.4.2019 18:0090 00042 0001 %4 %
10.NASAn salaiset kansiotsu14.4.2019 17:0284 00041 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.