Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten viestipe1.3.2019 14:131 315 000914 00017 %82 %
2.Hiihdon MM: N yhteislähtö 30 km (v)la2.3.2019 13:001 354 000889 00017 %78 %
3.Ampumahiihdon MM: N takaa-ajokilpailusu10.3.2019 14:371 076 000864 00016 %71 %
4.Hiihdon MM: M yhteislähtö 50 km (v)su3.3.2019 13:561 525 000812 00015 %71 %
5.Ampumahiihdon MM: Naisten pikakilpailupe8.3.2019 17:001 146 000740 00014 %53 %
6.Hiihdon MC: Oslosu10.3.2019 12:441 011 000729 00014 %73 %
7.Urheilustudiosu10.3.2019 14:18818 000716 00014 %67 %
8.Ampumahiihdon MM: Naisten yhteislähtökilpailusu17.3.2019 14:01892 000675 00013 %69 %
9.Hiihdon MM: Yhdistetyn joukkuekisan hiihtola2.3.2019 15:42942 000643 00012 %60 %
10.Ampumahiihdon MM: Naisten normaalimatkati12.3.2019 16:05977 000611 00012 %54 %
11.Hiihdon MC: Quebecsu24.3.2019 15:27696 000568 00011 %63 %
12.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtösu24.3.2019 14:31734 000546 00010 %68 %
13.Yleisurheilun halli-EMla2.3.2019 15:03716 000545 00010 %57 %
14.Yhdistetyn MC: Oslola9.3.2019 14:28720 000537 00010 %66 %
15.Hiihdon MC: Falunsu17.3.2019 12:23767 000535 00010 %62 %
16.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailula23.3.2019 15:55680 000523 00010 %58 %
17.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 2.3.la2.3.2019 15:31556 000517 00010 %55 %
18.Ampumahiihdon MM: Sekaviestito7.3.2019 17:00804 000505 00010 %39 %
19.Sohvaperunatpe1.3.2019 21:00721 000499 0009 %25 %
20.Ampumahiihdon MM: M takaa-ajokilpailusu10.3.2019 17:22695 000494 0009 %38 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.