Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, tammikuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MC: Tour de Ski, Val di Fiemmesu6.1.2019 13:561 074 000890 00017 %73 %
2.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtösu20.1.2019 15:391 076 000869 00017 %66 %
3.Hiihdon MC: Otepääsu20.1.2019 13:541 123 000787 00015 %70 %
4.Suomen Urheilugaalato17.1.2019 20:001 429 000780 00015 %39 %
5.Yhdistetyn MC: Otepääsu6.1.2019 14:45939 000775 00015 %64 %
6.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailula26.1.2019 14:28901 000753 00014 %73 %
7.Hiihdon MC: Ulricehamnsu27.1.2019 15:16984 000718 00014 %64 %
8.Urheilustudiosu6.1.2019 15:12817 000700 00013 %62 %
9.Kultainen Venla 2018pe11.1.2019 20:001 355 000696 00013 %32 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten viestila19.1.2019 15:30893 000665 00013 %63 %
11.Ampumahiihdon MC: Miesten yhteislähtösu27.1.2019 16:35851 000645 00012 %52 %
12.Hiihdon MC: Tour de Ski, Val Mustairti1.1.2019 12:56954 000615 00012 %45 %
13.Yhdistetyn MC: Trondheimsu27.1.2019 13:26684 000569 00011 %55 %
14.Hiihdon MC: Tour de Ski, Oberstdorfto3.1.2019 16:11714 000560 00011 %57 %
15.Hiihdon MC: Dresdensu13.1.2019 14:05696 000551 00010 %60 %
16.Alppihiihdon MC: Kitzbühelsu27.1.2019 14:27806 000544 00010 %54 %
17.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailula26.1.2019 16:26678 000518 00010 %50 %
18.Yhdistetyn MC: Chaux-Neuvela19.1.2019 16:45645 000499 0009 %45 %
19.Ampumahiihdon MC: Miesten viestisu13.1.2019 16:01671 000497 0009 %46 %
20.Ampumahiihdon MC: Naisten pikakilpailuto10.1.2019 15:20744 000484 0009 %55 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.