Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, elokuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Jurassic Park IIIto16.8.2018 21:03307 000116 0002 %9 %
2.Onnenpyöräke29.8.2018 20:01194 000111 0002 %7 %
3.Elokuva: White House Downsu26.8.2018 21:02286 000105 0002 %7 %
4.Elokuva: Jurassic Parkti14.8.2018 21:00264 00089 0002 %7 %
5.Elokuva: U-571su19.8.2018 21:00299 00086 0002 %6 %
6.Elokuva: Rambo - taistelijama20.8.2018 21:04206 00083 0002 %6 %
7.Elokuva: Robin Hood: Sankarit sukkahousuma13.8.2018 21:00249 00072 0001 %5 %
8.Elokuva: Air Americasu5.8.2018 21:02255 00070 0001 %5 %
9.Elokuva: Kadonnut maailma - Jurassic Parke15.8.2018 21:00247 00069 0001 %6 %
10.Elokuva: Something New - Vaihtelu virkisto2.8.2018 21:00157 00069 0001 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.