Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
National Geographic, helmikuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Natsien jättimäiset rakennusurakatto1.2.2018 21:00112 00067 0001 %4 %
2.Turvatarkastus: Kolumbiasu4.2.2018 19:00121 00065 0001 %4 %
3.Uskomaton eläinlääkäri Polpe23.2.2018 21:00108 00058 0001 %3 %
4.Leijonapuistola17.2.2018 21:00111 00054 0001 %3 %
5.Lentoturmatutkintato8.2.2018 20:00112 00053 0001 %3 %
6.WWII: Meret ilman vettäke28.2.2018 22:00112 00053 0001 %4 %
7.Mayat: käärmekuninkaiden kadonneet aarteetke7.2.2018 21:00113 00050 0001 %3 %
8.Salattu Pohjois-Koreasu25.2.2018 22:00115 00050 0001 %4 %
9.Yukonin kultamaatsu11.2.2018 17:00118 00048 0001 %4 %
10.Maailman huonoin sääke21.2.2018 21:00124 00046 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.