Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, tammikuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 182 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Men in Black 3su3.1.2016 21:00439 000215 0004 %11 %
2.Elokuva: Zero Dark Thirtyla9.1.2016 21:01436 000194 0004 %11 %
3.Elokuva: Men in Black II - Miehet mustisla2.1.2016 21:00359 000175 0003 %8 %
4.Elokuva: Battleshipla30.1.2016 21:00449 000173 0003 %10 %
5.Elokuva: Crocodile Dundee Los Angelesissto21.1.2016 21:00380 000141 0003 %8 %
6.Elokuva: MIB - miehet mustissape1.1.2016 21:00336 000137 0003 %7 %
7.Elokuva: Chinese Zodiacla23.1.2016 21:01351 000133 0003 %7 %
8.Columbosu17.1.2016 17:05247 000126 0002 %8 %
9.Maailman hauskimmat kotivideotpe1.1.2016 15:51194 000120 0002 %10 %
10.Elokuva: Veijareita vai vartijoita? to28.1.2016 21:00273 000108 0002 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.