Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Nelonen, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.The Voice of Finlandpe13.3.2015 20:011 058 000664 00014 %32 %
2.Suomen huutokauppakeisariti10.3.2015 21:00860 000579 00012 %25 %
3.Vino Showla28.3.2015 20:00728 000321 0007 %16 %
4.Loirinuotiollasu1.3.2015 19:58593 000317 0007 %13 %
5.Kenoti10.3.2015 20:57232 000297 0006 %14 %
6.Elokuva: Salainen agentti 007 Istanbulisla21.3.2015 21:01720 000294 0006 %16 %
7.Elokuva: Esa ja Vesa - auringonlaskun rama9.3.2015 21:00703 000286 0006 %16 %
8.Elokuva: Rakkauden rasvaprosenttima23.3.2015 21:00657 000286 0006 %17 %
9.MasterChef VIPti10.3.2015 19:59520 000283 0006 %13 %
10.Elokuva: 007 ja Kultasormila28.3.2015 21:29735 000281 0006 %18 %
11.Beck: Koston hintati3.3.2015 22:00477 000275 0006 %22 %
12.Elokuva: Salainen agentti 007 ja tohtorila14.3.2015 21:00713 000259 0005 %14 %
13.Elokuva: Indiana Jones ja kristallikalloto26.3.2015 21:00705 000256 0005 %17 %
14.Elokuva: Indiana Jones ja viimeinen ristto19.3.2015 21:00747 000247 0005 %17 %
15.Hauskat kotivideot 10 vuottape20.3.2015 19:00538 000240 0005 %14 %
16.Elokuva: Suljettu saarisu29.3.2015 21:00708 000220 0005 %14 %
17.Holmes NYCti3.3.2015 21:01341 000219 0005 %10 %
18.Kaisa ja luksuskoditto26.3.2015 19:58387 000210 0004 %10 %
19.Temptation Island Suomike4.3.2015 21:00372 000210 0004 %9 %
20.Elokuva: Kadonneen aarteen metsästäjätto5.3.2015 21:00678 000205 0004 %12 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.