Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Tuurin kyläkauppiasto19.2.2015 20:02430 000253 0005 %12 %
2.Columbosu15.2.2015 15:28271 000152 0003 %17 %
3.Elokuva: Lumikki ja metsästäjäla14.2.2015 21:00321 000144 0003 %8 %
4.Elokuva: American Pie - Luokkakokousto19.2.2015 21:00369 000131 0003 %8 %
5.Elokuva: Tower Heistla21.2.2015 21:00373 000128 0003 %7 %
6.Elokuva: Mamma Mia!ma16.2.2015 21:01259 000104 0002 %6 %
7.Kadonneetma23.2.2015 16:00165 00097 0002 %15 %
8.Elokuva: XXX2 The Next Level ke18.2.2015 21:01321 00096 0002 %6 %
9.Elokuva: Zohan - lupa saksiato5.2.2015 21:02283 00095 0002 %6 %
10.Elokuva: Paksunama9.2.2015 21:03355 00094 0002 %7 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.