Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-v. miehet, maaliskuu 2025
Kohderyhmä: Miehet yli 65v
Väestö: 578 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti4.3.2025 16:29343 000268 00046 %78 %
2.Yle Uutiset 20.30YLE TV1ma10.3.2025 20:29283 000247 00043 %67 %
3.Hiihdon MM: Naisten viesti 4 x 7,5 kmYLE TV2pe7.3.2025 14:12313 000240 00042 %86 %
4.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailu 20 kmYLE TV2su2.3.2025 14:57297 000239 00041 %81 %
5.UrheiluruutuYLE TV1ti18.3.2025 20:55261 000238 00041 %64 %
6.Hiihdon MM: Naisten 50 km (v)YLE TV2su9.3.2025 12:28335 000235 00041 %90 %
7.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailu 20 kmYLE TV2la1.3.2025 14:57305 000228 00039 %79 %
8.Hiihdon MM: Miesten 10 km (p)YLE TV2ti4.3.2025 14:00283 000223 00039 %85 %
9.Hiihdon MM: Parisprintin finaalit (p)YLE TV2ke5.3.2025 15:27304 000223 00039 %81 %
10.Yle Uutiset 18.00YLE TV1su16.3.2025 18:00237 000218 00038 %69 %
11.Yhdistetyn MC: M 7,5 km, OsloYLE TV2su16.3.2025 16:10263 000217 00038 %77 %
12.Hiihdon MM: Miesten viesti 4 x 7,5 kmYLE TV2to6.3.2025 15:27291 000217 00037 %74 %
13.Hiihdon MM: Miesten 50 km (v)YLE TV2la8.3.2025 12:27302 000216 00037 %92 %
14.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma17.3.2025 18:22222 000203 00035 %68 %
15.Ampumahiihdon MC: N yhteislähtö, OsloYLE TV2su23.3.2025 16:18229 000197 00034 %78 %
16.UrheilustudioYLE TV2su9.3.2025 15:06267 000193 00033 %77 %
17.Kovan viikon iltaYLE TV1la15.3.2025 21:01256 000190 00033 %52 %
18.Yleisurheilun halli-EM: ApeldoornYLE TV2su9.3.2025 16:09375 000189 00033 %59 %
19.Ampumahiihdon MC: M yhteislähtö, OsloYLE TV2su23.3.2025 16:38279 000189 00033 %66 %
20.Yle Uutiset 17.00YLE TV1ti18.3.2025 17:00193 000184 00032 %80 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.