Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-v. miehet, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Miehet 45–64v
Väestö: 709 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitYLE TV2su24.2.2019 12:26281 000237 00033 %85 %
2.Yle UutisetYLE TV1ma4.2.2019 18:00231 000202 00028 %77 %
3.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 13:26244 000194 00027 %79 %
4.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)YLE TV2ti26.2.2019 15:58265 000193 00027 %80 %
5.UrheiluruutuYLE TV1ma4.2.2019 20:53204 000188 00026 %50 %
6.Hiihdon MM: Parisprintin karsintaYLE TV2su24.2.2019 10:10251 000185 00026 %76 %
7.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkiYLE TV2su24.2.2019 11:30266 000180 00025 %79 %
8.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)YLE TV2ke27.2.2019 14:57258 000171 00024 %82 %
9.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma4.2.2019 18:21152 000149 00021 %66 %
10.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailuYLE TV2la23.2.2019 11:54217 000147 00021 %73 %
11.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.YLE TV2la23.2.2019 12:56192 000145 00020 %71 %
12.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin hiihtoYLE TV2su24.2.2019 14:25183 000140 00020 %65 %
13.Yhteisvastuu: Unelmatyön kynnykselläYLE TV1ma4.2.2019 17:55123 000140 00020 %67 %
14.Puoli seitsemänYLE TV1ma4.2.2019 18:30168 000137 00019 %55 %
15.The Voice of FinlandNelonenpe8.2.2019 20:01188 000131 00018 %36 %
16.Yhdistetyn MC: Hiihto-osuusYLE TV2la9.2.2019 16:40179 000131 00018 %58 %
17.Hiihdon MC: ParisprintitYLE TV2su10.2.2019 14:27206 000127 00018 %61 %
18.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la16.2.2019 19:05196 000125 00018 %34 %
19.Yhteisvastuu: Kotiäidistä koululaiseksiYLE TV1ke13.2.2019 17:56109 000124 00018 %60 %
20.Isä Brown ja hänen laumansa (12)YLE TV1ma11.2.2019 17:10156 000123 00017 %60 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.