Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-v. miehet, maaliskuu 2016
Kohderyhmä: Miehet 45–64v
Väestö: 733 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1ma7.3.2016 20:30238 000208 00028 %53 %
2.Urheiluruutu YLE TV1ke9.3.2016 20:55223 000201 00027 %52 %
3.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2su6.3.2016 16:30231 000146 00020 %52 %
4.UutisvuotoYLE TV1la12.3.2016 21:31190 000142 00019 %36 %
5.Erämaan lumoYLE TV1su20.3.2016 18:15183 000139 00019 %53 %
6.YleLeaksYLE TV1la12.3.2016 21:16160 000139 00019 %35 %
7.Haluatko miljonääriksi?Nelonenla5.3.2016 19:59197 000138 00019 %34 %
8.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1pe11.3.2016 18:23128 000130 00018 %56 %
9.The Voice of FinlandNelonenpe25.3.2016 20:00196 000126 00017 %36 %
10.Kymmenen UutisetMTV3pe4.3.2016 21:57158 000122 00017 %38 %
11.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtökilpailuYLE TV2su13.3.2016 13:49168 000118 00016 %65 %
12.Vera Stanhope tutkii (12)YLE TV1su20.3.2016 19:39164 000118 00016 %34 %
13.MOT: Kapitalistin tilipäiväYLE TV1ma7.3.2016 20:00156 000116 00016 %37 %
14.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la19.3.2016 13:41137 000115 00016 %70 %
15.A-studioYLE TV1ma7.3.2016 21:00179 000114 00016 %31 %
16.MOT: Maa sekaisin pakolaisistaYLE TV1ma14.3.2016 20:00148 000114 00016 %39 %
17.Suomen huutokauppakeisariNelonenti29.3.2016 21:00162 000113 00015 %30 %
18.Päivän sääMTV3pe4.3.2016 22:22113 000113 00015 %39 %
19.Kotikatsomo: Kohtuuttomuuksia (12)YLE TV1su6.3.2016 21:05165 000109 00015 %27 %
20.Ampumahiihdon MM : Naisten pikakilpailuYLE TV2la5.3.2016 15:15196 000108 00015 %54 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.