Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, helmikuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Salvage Hunters (Season 13) In The Familke22.2.2023 15:307 0006 0000 %1 %
2.Salvage Hunters: The Restorers (Season 3su26.2.2023 17:509 0006 0000 %0 %
3.Mega Shippers (Season 2) Fertilizer Volvto23.2.2023 20:009 0006 0000 %0 %
4.Salvage Hunters (Season 13) Unique Eyeke22.2.2023 16:407 0005 0000 %1 %
5.Dirty Jobs (Season 9) Pool Fixerhotel Sosu26.2.2023 22:066 0005 0000 %0 %
6.Kindig Customs (Season 9) Deadliest Carma13.2.2023 20:005 0005 0000 %0 %
7.Kindig Customs (Season 8) Introducing Thla11.2.2023 10:059 0005 0000 %1 %
8.Kindig Customs (Season 5) Green For The ma13.2.2023 10:055 0005 0000 %1 %
9.Deadliest Catch (Season 15) Curse Of Thepe24.2.2023 11:105 0005 0000 %1 %
10.Wheeler Dealers 10 Porsche Boxster 32 Sma13.2.2023 18:537 0004 0000 %0 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.