Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, tammikuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Kindig Customs (Season 8) Episode 9ma24.1.2022 20:5812 0009 0000 %1 %
2.Salvage Hunters: Classic Cars (Season 5)ke26.1.2022 19:0011 0008 0000 %0 %
3.Salvage Hunters - Best Buys Surprise Buyti11.1.2022 15:459 0007 0000 %1 %
4.Naked And Marooned With Ed Stafford Dehype14.1.2022 23:006 0006 0000 %1 %
5.Salvage Hunters - Best Buys Boys Toysti11.1.2022 16:5511 0006 0000 %1 %
6.Alaskan Bush People (Season 6) One Last to13.1.2022 21:009 0006 0000 %0 %
7.Naked And Afraid (Season 4) Category 5 Sla15.1.2022 00:006 0006 0000 %2 %
8.Last Alaskans (Season 4), The Price Of Fma17.1.2022 23:019 0006 0000 %1 %
9.Salvage Dawgs Homestead Stablespe7.1.2022 14:376 0006 0000 %1 %
10.Salvage Hunters: The Restorers (Season 4ke5.1.2022 16:559 0006 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.