Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, maaliskuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Kindig Customs (Season 7) Episode 9ma15.3.2021 21:5920 00012 0000 %1 %
2.Mighty Ships (Season 8) Happy Starsu14.3.2021 14:3516 0009 0000 %1 %
3.Salvage Hunters (Season 13) On The Moneysu14.3.2021 15:4010 0009 0000 %1 %
4.Nasa's Unexplained Files (Season 3) Red su7.3.2021 21:5912 0008 0000 %1 %
5.Kindig Customs (Season 6) Episode 3su14.3.2021 11:2018 0008 0000 %1 %
6.Diesel Brothers (Season 1b) Not So Easy to4.3.2021 10:159 0008 0000 %2 %
7.Kindig Customs (Season 7) Episode 7ma29.3.2021 21:5911 0007 0000 %1 %
8.Wheeler Dealers (Season 14a) Toyota Suprto18.3.2021 17:599 0007 0000 %0 %
9.Kindig Customs (Season 6) Finish What Yosu7.3.2021 12:248 0007 0000 %1 %
10.Moonshiners: Master Distiller (Season 1)pe12.3.2021 22:5712 0006 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.