Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, lokakuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 16a) Jeepin It Rma5.10.2020 20:5916 00014 0000 %1 %
2.Salvage Hunters (Season 14) Episode 14la10.10.2020 08:0116 00013 0000 %3 %
3.Wheeler Dealers (Season 15a) 1991 Lotus la3.10.2020 17:5915 00011 0000 %1 %
4.Fast N' Loud (Season 6) In A Galaxie Farti13.10.2020 09:5912 00011 0000 %3 %
5.Salvage Hunters (Season 14) Episode 13la10.10.2020 07:1212 00010 0000 %4 %
6.Wheeler Dealers (Season 16a) Zedexma12.10.2020 20:5913 00010 0000 %1 %
7.Gold Divers (Season 9) Episode 17to22.10.2020 20:5916 00010 0000 %1 %
8.Dino Hunters Curse Of The Carnivorela3.10.2020 21:5911 0009 0000 %1 %
9.Nasa's Unexplained Files (Season 4a) Blasu11.10.2020 21:5914 0009 0000 %1 %
10.Bad Chad Customs (Season 1b) Bad Chadillla31.10.2020 22:5910 0009 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.