Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, syyskuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Chasing Classic Cars (Season 6) Wet, Willa16.9.2017 08:1517 00013 0000 %3 %
2.Chasing Classic Cars (Season 6) Overheatla16.9.2017 08:4016 00012 0000 %3 %
3.How It's Made (Series 24)(Us Season 14) to7.9.2017 20:0021 00012 0000 %1 %
4.Mighty Ships Season 7 Best Of Mighty Shisu10.9.2017 13:0017 0009 0000 %2 %
5.Outback Truckers (Series 5) Episode 2su10.9.2017 15:5913 0009 0000 %1 %
6.Yukon Men (Season 6) Running On Emptyti19.9.2017 22:0013 0009 0000 %1 %
7.Mighty Ships S8 Episode 1su10.9.2017 14:0013 0009 0000 %1 %
8.Street Outlaws: New Orleans (Season 1b) pe22.9.2017 22:0013 0008 0000 %1 %
9.Last Alaskans, The No Man's Landto28.9.2017 14:0013 0008 0000 %3 %
10.Edge Of Alaska (Season 2a) Cave In, Theke20.9.2017 23:0011 0008 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.