Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, heinäkuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Street Outlaws: New Orleans New Orleans:la2.7.2016 10:0119 00014 0000 %6 %
2.Mythbusters (Season 4) Killer Whirlpoolsu3.7.2016 10:0019 00014 0000 %3 %
3.Deadliest Catch (Season 12) Cold Warsu10.7.2016 00:0020 00013 0000 %3 %
4.Alaska: The Last Frontier (Season 5) Epiti12.7.2016 22:0029 00012 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers Minito14.7.2016 18:3012 00011 0000 %1 %
6.I Almost Got Away With It (Season 5) Gotsu10.7.2016 01:0118 00011 0000 %6 %
7.Mythbusters (Season 4) Anti-Gravity Devima18.7.2016 23:0015 00011 0000 %2 %
8.Combat Trains World War IIsu3.7.2016 09:0518 00011 0000 %3 %
9.Street Outlaws (Season 1b) Sonoma Mr. Nima25.7.2016 10:0013 00011 0000 %4 %
10.Deadliest Catch (Season 12) Into The Galti12.7.2016 21:0018 00010 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.